Postilakko voi hidastaa paperilaskujen ja mittarilukemapyynnön saapumista


Häiriö Ratkaistu Vesi

Mitä voit tehdä asiakkaana?

Pääset näkemään laskusi kirjautumalla verkkopalveluumme osoitteessa https://kymenvesi.fi/kolibri-online
o kirjautuminen tapahtuu asiakasnumerolla ja käyttöpaikkanumerolla, jotka löydät aikaisemmilta laskuiltasi
o jos verkkopalvelussa ei näy uutta laskua, sitä ei ole vielä muodostettu
o jos olet epävarma laskujesi maksutilanteesta, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme
o myös vesimittarin lukeman ilmoittaminen onnistuu kätevästi sähköisessä kanavassa

Voit myös pyytää meitä lähettämään sinulle laskukopion sähköpostitse.

Pyydämme maksamaan laskun kohtuullisessa ajassa sen saapumisen jälkeen. Jos paperilasku on ehtinyt erääntyä sen saapuessa, emme peri viivästyskuluja.

Jatkoa ajatellen suosittelemme paperilaskuasiakkaillemme siirtymistä ympäristöystävälliseen ja arkea helpottavaan e-laskuun. Katso ohjeet verkkopankistasi ja valitse Kymen Vesi Oy e-laskun toimittajaksi.

Ollaan yhteyksissä!
laskutus@kymenvesi.fi
puh. 05 234 8111: ma–pe 9–14

Häiriötiedotteen linkit
https://hairiot.fi/?tag=ofq5nn6g018nn13m