Kymen Vesi saneeraa verkostoaan Lankilan asuinalueella vuosina 2025-2031 ja urakka jakautuu useaan osioon eri vuodelle. Nyt toteutettavassa vaiheessa 1 kokeillaan…
Kotkan Keltakalliolla kuhisee, sillä uuden akkumateriaalitehtaan valmistelu on aloitettu. Me Kymen Vedellä olemme olleet mukana alueen suunnittelussa lähes alusta alkaen,…
Tämän vuoden teemana on jäätiköiden suojelu. Yhteisenä huolenaiheenamme on ilmastomuutoksen aiheuttama jäätiköiden sulamisen nopeutuminen. Ilmastonmuutos vaikuttaa veteen paitsi kiihdyttämällä jäätiköiden…
Asiakaspalvelumme sulkeutuu tiistaina 25.3.2025 jo klo 13. Laskutus ja asiakaspalvelu Laskutustietojen muutokset, omistajanvaihdot, vesimittarin lukemat ja laskun sisältöön liittyvät kysymykset.Puh. (05)…
Vuonna 2022 aloittamamme etäluettavien vesimittarien vaihtourakka on päätöksessään vuoden 2026 lopussa. Pian rikkoutuu 10 000 vaihdon rajapyykki, ja homma jatkuu…
Ropon kuluttaja-asiakaspalvelun sähköpostiosoitteet poistuvat käytöstä 1.3.2025 alkaen. Tämän jälkeen kuluttaja-asiakkaiden viestit käsitellään ainoastaan MyRopon kautta osoitteessa: myropo.fi. Yritysasiakkaat voivat edelleen käyttää…
Uusimme pikkuhiljaa autokantaamme ja tarkoitus on siirtyä vaiheittain kohti sähköautoja. Tällä hetkellä käytössämme on hybridiautot, mutta ensimmäiset täyssähköautot on jo…
Valtakunnallisen Varautumispäivän teemana on tänä vuonna Kotivara alkaa vedestä. Vesi on ihmiselle elintärkeää – myös häiriötilanteissa. Mitä tehdä, jos hanasta…
Vuoden vaihtuminen on yritysmaailmassa aina eräänlainen virstanpylväs, ja niin se on myös meillä Kymen Vedellä. Tarkastelemme mennyttä ja rakennamme suuntaviivoja…
Syksyllä julkaisimme asiakaskyselyn, jossa kartoitimme mm. tietoisuutta Online-palvelusta ja tekstiviestipalvelusta. Vastaajista 65% käyttää Online-palvelua ja tekstiviestipalvelun on ottanut käyttöön 22%…