Asiakaspalvelumme aukioloajat
Laskutus ja asiakaspalvelu
Laskutustietojen muutokset, omistajanvaihdot, vesimittarin lukemat ja laskun sisältöön liittyvät kysymykset.
Puh. (05) 234 8111
Sähköposti laskutus(a)kymenvesi.fi
Asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 9 – 13.30.
Laskujen maksuasiat ja perintä
Laskun maksamiseen liittyvissä asioissa palvelee Ropon maksuneuvonta ja -valvonta p. 09 2315 0433 tai MyRopo.fi.
Kuluttajat:
Maksuneuvonta: ma-pe klo 8-20 (laskuihin liittyvät asiat).
Maksuvalvonta: ma-pe klo 8-18 (muistutus- ja perintäkirjeisiin liittyvät asiat).
Katkaisuasiat: p. 09 2315 0433.
Yritykset:
Maksuneuvonta- ja valvonta: ma-pe klo 8-17.
Maksuasiat hoidat kätevästi MyRopo palvelussa. Palvelun löydät osoitteesta MyRopo.fi.
MyRopossa voit hoitaa laskuihin ja myöhästyneisiin maksuihin liittyviä asioita helposti ja turvallisesti sähköisen tunnistautumisen avulla.
Tekninen neuvonta
Tekninen neuvonta tarjoaa apua rakentajille ja remontoijille. Tarjoamme myös neuvontaa toimistolla tai kiinteistöllä. Sopiaksesi tapaamisen, ota yhteyttä tekniseen neuvontaan. Tapaaminen on sovittava aina etukäteen.
Puh. 040 669 5096
Sähköposti neuvonta(a)kymenvesi.fi
Tekninen neuvonta palvelee arkisin klo 9 – 13.30