Asiakastutkimuksemme on valmistunut ja toimintamme sai kokonaisarvion 4,2


Vuoden 2025 asiakastutkimuksemme on valmistunut. Kokonaistulos oli viime vuoden tapaan 4,2/5 eli tulokseen voimme olla kokonaisuudessaan tyytyväisiä vaikka kehitettävääkin löytyi.

Tänä vuonna vastaajia oli yli tuhat ja 85 % heistä pitää Kymen Vettä hyvin tai melko hyvin tunnettuna ja näkyvänä. 61 % pitää tärkeänä sitä, että vesihuollon hiilijalanjälki on mahdollisimman pieni. Iso osa vastaajista pitää meitä luotettavana ja ammattimaisena ja asiakaspalvelumme koetaan ystävällisenä. Vedenlaatumme on huippuluokkaa. Henkilökohtainen asiointi vähenee, kun sähköiset palvelut lisääntyvät ja etäluettavien vesimittareiden määrä kasvaa.

Kehitettävää on vielä sähköisissä palveluissa ja vedenjakelukatkosten sujuvaan hoitoon tulee edelleen satsata. Myös hinnoittelun perusteiden ymmärryttävyyteen voimme edelleen panostaa. 40 % vastaajista toivoi sähköistä uutiskirjettä ja sen tulemme toteuttamaan pian. Uutiskirjeen tilaajaksi voit ilmoittautua jo klikkaamalla nettisivuillamme pop up-ikkunan ”Tilaa uutiskirje” -nappia.

Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin ja edelleen toimintaa kehittäen. Kiitos kaikille vastaajille!