Kun perinteiset vesimittarit vaihtuvat etäluettavaksi, veden arvio- ja tasauslaskutus poistuu ja lasku muuttuu todellista kulutusta vastaavaksi. Voit itse myös päättää,…
986 henkilöä osallistui asiakastutkimukseemme. Vastausten perusteella vedenjakelu toimii, vesi on kirkasta ja meihin luotetaan. Toimintamme on siis sitä mitä on…
YK:n yleiskokous julisti tämän päivän maailman ympäristöpäiväksi vuonna 1972. Siitä lähtien 5.6. vietettävä teemapäivä on tarjonnut aihion keskustelulle ympäristön merkityksestä,…
Asiakaspalvelumme palvelee kesällä maanantaista torstaihin klo 9 – 14. Perjantaisin asiakaspalvelu on suljettu. Muistithan, että voit hoitaa laskutukseen liittyvät asiat…
Asiakaslehtemme on jaettu toiminta-alueemme asukkaille. Lehdessä kerrotaan mm. vesianalyyseista, vesihuollon saneeraus- ja rakentamiskohteista ja kodin vesisyöpöistä. Asiakaslehtemme pääset lukemaan tästä…
Vesijohtoverkoston toiminnassa on tärkeää olla askeleen verran edellä, jotta verkosto toimii moitteettomasti. Ennakoivalla huoltotyöllä pidetään verkoston laitteistosta huolta, mutta kerätään…
Asiakaspalvelu ja toimistomme on suljettu keskiviikkona 29.5.2024 henkilökunnan tyky-päivän vuoksi. Laskun maksamiseen liittyvissä asioissa palvelee Ropon maksuneuvonta:Asiakaspalvelu: 09 2315 0433 tai energia@ropo.comKatkaisuasiat: 09 2315 0433…
Jotta toiminta-alueemme asukkaat saavat puhdasta talousvettä varmasti ja joka päivä, on vanhoja vesijohtoverkostoja saneerattava aika ajoin. Tällä hetkellä työpöydällämme on…
Kotkan kaupunki on avannut verkkokyselyn asukkaille yhdyskuntateknisistä palveluista. Kyselyyn voi vastata täällä. Mielipiteensä voi kertoa muun muassa katujen ja teiden…
Asiakaspalvelumme palvelee teitä tiistaina poikkeuksellisesti klo 9-13.30. Torstaina 23.5. asiakaspalvelumme on kokonaan suljettu koulutuksen vuoksi. Laskun maksamiseen liittyvissä asioissa palvelee Ropo…